Technické specifikace
Model Položka
Kabriolet/Pevná střecha
Typ Čtyřtaktní, vodou chlazený, OHC Počet válců 4 Mazání Olejová vana Vrtání 74,0 mm Zdvih 77,0 mm Obsah válců 1324 cm3 Kompresní poměr 8,9 Karburátor HITACHI dvoukomorový Čistič vzduchu Element s polyesterových vláken (suchý typ) ELEKTRIKA Časování zapalování 10“ B.T.D.C. při 800 r/min. Standardní zapalovací svíčky NGK BPR-5ES nebo NIPON DENSO W16EXR-U Startér Elektromagnetický posuvný Elektrický zdroj Alternátor Baterie 12V, 137 kC (38Ah)/5HR *(36Ah) Světlomet 12V, 60/50W Směrová světla 12V, 32 cp Obrysová (poziční) světla 12V, 4 cp Koncové/brzdové světlo 12V, 3/32 cp Postranní poziční světlo 12V, 3,8W Osvětlení poznávací značky 12V, 4 cp Zpětný světlomet 12V, 32 cp Osvětlení interiéru 12V, 5W Osvětlení panelu přístrojů 12V, 1,4W Hlavní pojistka 0,50 mm2 Pojistková skříňka 10/10/10/10/10/15/15/15/15/15/10/5/5/5A POHON, PŘEVODY Typ spojky Suchá, jednotalířová Typ převodovky 5-ti stupňová plně synchronizovaná, zpátečka Finální redukční poměr 3,727 Převodové poměry 1. st 3,652 2. st 1,947 3. st 1.423 4. st 1,000 5. st 0,864 zpátečka 3,466 Redukované převodové poměry nižsší 2,268 vyšší 1,409 Nižší 1. st 30,869 2. st 16,457 3. st 12,028 4. st 8,452 5. st 7,303 zpátečka 29,297 Vyšší 1. st 19,177 2. st 10,224 3. st 7,472 4. st 5,251 5. st 4,537 zpátečka 18,201 Kola a pneumatiky Pneu P205/70 R 1 5 Huštění pneumatiky přední 140 kPa zadní 140 kPa (180 kPa připlném zatížení) Typ odpružení přední listvé pružiny zadní listvé pružiny ŘÍZENÍ Poloměr otáčení 5.1 m Převodka řízení kulová matice Sbíhavost kol 2 – 6 mm Úhel odklonu kola 1“ Úhel závleku 3“ 30´ Úhel čepu kola 9“ BRZDOVÁ SOUSTAVA Typ soustavy hydraulicky Typ brzdy přední kotoučové třmenové zadní bubnové Parkovací brzda mechanická na zadní kola PROVOZNÍ NÁPLNĚ Chladicí systém 4,8 litru Palivová nádrž 40 litrů Motorový olej 3,5 litru Olej převodovky 1,3 litru Skříň diferenciálu přední 2 litry zadní 1,5 litru Redukční převodovka 0,8 litru 22- 2. PROVOZNÍ ÚDAJE MOTOR Položka Standard Servisní limit Kompres-ní tlak 14,0 kg m2 při 400 r/min 12,0 kg m2 při 400 r/min Rozdíl mezi válci 1,0 kg m2 při 400 r/min Vůle ventilů Studeného motoru (při 15 – 25“C) Sací 0,13 – 017 mm Výfukový 0,16 – 0,20 mm Zahřátého motoru (při 60 – 68“C) Sací 0,23 – 0,27 mm Výfukový 0,26 – 0,30 mm Hlava válců Rovina dosedací plochy 0,05 mm Rovina povrchu mnohonásobného výfuku 0,1 mm 0,1 mm Sedla ventilů Šířka sedla Sací 1,3 – 1,5 mm Výfukový 1,3 – 1,5 mm Dosedací úhel 45“ Průměr otvoru vedení ventilů 12,030 – 12,048 mm Položka Standard -Servisní limit Ventil, pružina ventilu, vačkový hřídel Vůle vačkového hřídele 0,050 – 0,91 mm 0,15 mm Axiální vůle vačkového hřídele 0,75 mm Zdvih vačky Sání 37,5 mm 37,4 mm Výfuku 37,5 mm 37,4 mm palivového čerpadla 40,0 mm 39,6 mm Házení vačkové hřídele 0,10 mm Průměr dříku ventilu Sání 6,965 – 6,980 mm Výfuku 6,950 – 6,965 mm Průměr vedení ventilu Sání 7,000 – 7,015 mm Výfuku 7,000 – 7,015 mm Vůle vedení ventilu Sání 0,020 – 0,065 mm 0,07 mm Výfuku 0,020 – 0,065 mm 0,09 mm Tloušťka okraje hlavy ventilu Sání 1,0 mm 0,6 mm Výfuku 1,0 mm 0,7 mm Kontaktní šíře sedla ventilu Sání 1,3 – 1,5 mm Výfuku 1,3 – 1,5 mm Volná délka pružiny ventilu Sání 49,3 mm Výfuku 49,3 mm Předpětí pružiny ventilu Sání 24,8 – 29,2 kg Výfuku 24,8 – 29,2 kg Koncová odchylka ventilu Sání 0,14 mm Výfuku 0,18 mm Vůle konce čela ventilu 0,5 mm Radiální házení hlavy ventilu 0,08 mm Mimokulatost ventilové pružiny 2,0 mm Vyčnívání vedení ventilů (sání i výf.) 14 mm Čep vahadla ventilu a vahadlo Čep (hřídel) vahadla O.D. 15,973 – 15,988 mm Vahadlo I.D. 16,000 – 16,018 mm Vůle čepu vahadla Sání 0,012 – 0,045 0,09 mm Výfuku 0,012 – 0,045 0,09 mm Házení hřídele vahadla 0,12 mm Válec Rovina utěsněného povrchu 0,03 mm 0,06 mm Vrtání válce 74,00 – 74,02 mm 74,15 mm Mimokulatost 0,10 mm Vůle pístu ve válci 0,02 – 0,04 mm Píst Průměr pístu standardní 73,970 – 73,990 mm nadrozměrný (0,25 mm) 74,220 – 74,230 mm nadrozměrný (0,50 mm) 74,470 – 74,480 mm Šířka drážky pro pístní kroužek horní (top) 1,22 – 1,24 mm druhý 1,51 – 1,53 mm olejový (stírací) 2,81 – 2,83 mm Průměr pístního čepu 16,995 – 17,000 Tloušťka pístního kroužku horní (top) 1,17 – 1,19 mm druhý 1,47 – 1,49 mm olejový (stírací) 0,45 mm Vůle kroužku v drážce druhý 0,2 – 0,6 mm Koncová mezera pístního kroužku horní (top) 0,20 – 0,33 mm druhý 0,20 – 0,35 mm olejový (stírací) 0,20 – 0,70 mm Položka Standard -Servisní limit Kliková hřídel Házení klikové hřídele (uprostřed) 0,06 mm Průměr čepu klikového hřídele 41,982 – 42,000 mm Vůle čepu klikového hřídele v ojnici 0,030 – 0,050 mm 0,08 mm Vrtání hlavy ojnice 16,968 – 16,979 mm Průměr klikového čepu 44,982 – 45,000 mm Vůle ložiska (uložení) 0,020 – 00,40 mm 0,06 mm Mimokulatost čepu klikového hřídele 0,01 mm Zúžení čepu klikového hřídele 0,01 mm Házení setrvačníku 0,2 mm Axiální vůle klikové hřídele 0,11 – 0,31 0,38 mm Boční vůle velkého oka ojnice 0,10 – 0,20 mm 0,35 mm Ojnice Zkroucení 0,10 mm Prohnutí 0,05 mm SPOJKA A PŘEVODOVKA Položka Standard -Servisní limit Spojka Vůle pedálu (volná cesta) 20 – 30 mm Opotřebení (hloubka hlavy nýtu) 1,2 mm 0,5 mm Vůle v drážkách vstupní hřídele 0,8 mm Vůle spouštěcího ramene spojky 2 – 4 mm Převodovka Vůle mezi ozubenými převody a kroužky pomalé a vysoké rychlosti 5. rychlostního stupně 1,2 – 1,6 mm 0,5 mm Klíčová šířka drážky synchronizačního kroužku 10,1 mm 10,4 mm Volná délka pružiny hřídele zasouvací vidlice 25,5 mm 21,0 mm Házení klikové hřídele (uprostřed) 0,06 – 0,15 mm 0,3 mm SYSTÉM MAZÁNÍ Položka Standard -Servisní limit Mazání Radiální vůle mezi vnějším rotorem a skříní 20 – 30 mm 0,310 mm Boční vůle olejového čerpadla (rovina povrchu) 1,2 mm 0,15 mm Volná délka pomocné pružiny mazání 45 mm Nastavení tlaku tlakového olejového spínače 0,2 – 0,4 kg/cm2 Tlak oleje (v motoru) 3,0 – 4,2 kg/cm2 při 3000 r/min SYSTÉM CHLAZENÍ Položka Standard Servisní limit Chlazení Napnutí řemenu ventilátoru - mezera uprostřed při stlačení řemenice (uprostřed mezi řemenicemi) 10 kg 6 – 9 mm Teplota otevírání termostatu 82“C Teplota úplného otevření termostatu 95“C Zdvih (otevření) termostatického ventilu 8 mm DIFERENCIÁL Položka Standard -Servisní limit Diferenciál Zpětné šlehnutí kuželového soukolí 0,10 – 0,15 mm Axiální vůle planetového soukolí 0,12 – 0,37 mm Předpětí ložiska ozubeného kola 10,8 – 3,4 kg ZAVĚŠENÍ (kol) Položka Standard Servisní limit Zavěšení Počáteční zatížení ložiska předního kola Strčení vůle ložiska zadního kola Axiální vůle barfieldova kloubu Počáteční utahovací moment ramene kloubu (bez olejového těsnění) KARBURÁTOR Položka Standard Servisní limit Otáčky volnoběhu 800 + 50 r/min Otáčky volnoběhu při zatížení (zapnutí světel) 950 + 50 r/min hladina v plovákové komoře úroveň (výše) 8 mm Vůle táhla akcelerace zahřátého motoru ŘÍZENÍ Položka Standard Servisní limit Převodový poměr 15,6 – 18,1 Úhel natočení kol vnitřní strana 29“ Úhel natočení kol vnější strana 26“ Vůle volantu 10 – 30 mm BRZDY Položka Standard Servisní limit Síla (tloušťka) disku přední brzdy 10 mm 8,5 mm Odchylka disku přední brzdy 1,5 mm Síla obložení přední brzdy 15,0 mm 6,0 mm Síla obložení zadní brzdy 7,0 mm 3,0 mm Vnitřní průměr bubnu zadní brzdy 220 mm 222 mm Vůle pedálu (když je pedál zatížený 30 kg) 75 mm ELEKTROINSTALACE Položka Standard Servisní limit Zapalování Vzduchová mezera oběžného kola 0,2 – 0,4 mm Odpor alternátoru 130 – 190 ohmů Odpor vysokonapěťových kabelů 16 Odpor primárního vynutí zapalovací cívky Odpor sekundárního vynutí zapalovací cívky Vzdálenost elektrod zapalovací cívky 0,7 – 0,8 mm Starter Výstup (výkon) 0,9 kW Doba max. zatížení 30 s Délka kartáčů (uhlíků) 17 mm 11,5 mm Počet zubů 8 Průměr komutátoru 32 mm 31 mm Síla slídy 0,4 – 0,6 mm 0,2 mm Mimokulatost komutátoru 0,05 mm 0,4 mm Napětí kartáčové pružiny 1,6 kg 1,0 kg Dobíjení (alternátor) Jmenovité (pracovní) napětí 12 V Maximální výstup alternátoru 45 A Maximální otáčky alternátoru 15000 r/min Provozní teplota - 30 Odpor vedení (obvodu) rotoru 2,8 – 3,0 ohmů Délka kartáčů alternátoru 11,0 mm 5,0 mm Standardní výstupní napětí 14,2 - 14,8 V Regulované napětí 14,2 - 14,8 V
MOTOR
22- 1. SPECIFIKACE