Jdi na obsah Jdi na menu
 


Technické specifikace

Model

Položka

 

Kabriolet/Pevná střecha

Typ Čtyřtaktní, vodou chlazený, OHC

Počet válců 4

Mazání Olejová vana

Vrtání 74,0 mm

Zdvih 77,0 mm

Obsah válců 1324 cm3

Kompresní poměr 8,9

Karburátor HITACHI dvoukomorový

Čistič vzduchu Element s polyesterových vláken (suchý typ)

: 1

ELEKTRIKA

Časování zapalování 10“ B.T.D.C. při 800 r/min.

Standardní zapalovací svíčky NGK BPR-5ES nebo NIPON DENSO W16EXR-U

Startér Elektromagnetický posuvný

Elektrický zdroj Alternátor

Baterie 12V, 137 kC (38Ah)/5HR *(36Ah)

Světlomet 12V, 60/50W

Směrová světla 12V, 32 cp

Obrysová (poziční) světla 12V, 4 cp

Koncové/brzdové světlo 12V, 3/32 cp

Postranní poziční světlo 12V, 3,8W

Osvětlení poznávací značky 12V, 4 cp

Zpětný světlomet 12V, 32 cp

Osvětlení interiéru 12V, 5W

Osvětlení panelu přístrojů 12V, 1,4W

Hlavní pojistka 0,50 mm2

Pojistková skříňka 10/10/10/10/10/15/15/15/15/15/10/5/5/5A

POHON, PŘEVODY

Typ spojky Suchá, jednotalířová

Typ převodovky 5-ti stupňová plně synchronizovaná, zpátečka

Finální redukční poměr 3,727

Převodové poměry

1. st 3,652

2. st 1,947

3. st 1.423

4. st 1,000

5. st 0,864

zpátečka 3,466

Redukované

převodové poměry

nižsší 2,268

vyšší 1,409

Nižší

1. st 30,869

2. st 16,457

3. st 12,028

4. st 8,452

5. st 7,303

zpátečka 29,297

Vyšší

1. st 19,177

2. st 10,224

3. st 7,472

4. st 5,251

5. st 4,537

zpátečka 18,201

 Kola a pneumatiky

Pneu P205/70 R 1 5

Huštění pneumatiky přední 140 kPa

zadní 140 kPa (180 kPa připlném zatížení)

Typ odpružení přední listvé pružiny

zadní listvé pružiny

ŘÍZENÍ

Poloměr otáčení 5.1 m

Převodka řízení kulová matice

Sbíhavost kol 2 – 6 mm

Úhel odklonu kola 1“

Úhel závleku 3“ 30´

Úhel čepu kola 9“

BRZDOVÁ SOUSTAVA

Typ soustavy hydraulicky

Typ brzdy

přední kotoučové třmenové

zadní bubnové

Parkovací brzda mechanická na zadní kola

PROVOZNÍ NÁPLNĚ

Chladicí systém 4,8 litru

Palivová nádrž 40 litrů

Motorový olej 3,5 litru

Olej převodovky 1,3 litru

Skříň diferenciálu přední 2 litry

zadní 1,5 litru

Redukční převodovka 0,8 litru

22- 2. PROVOZNÍ ÚDAJE

MOTOR

Položka Standard Servisní limit

Kompres-ní tlak 14,0 kg m2 při 400 r/min 12,0 kg m2 při 400 r/min

Rozdíl mezi válci 1,0 kg m2 při 400 r/min

Vůle ventilů

Studeného motoru

(při 15 – 25“C)

Sací 0,13 – 017 mm

Výfukový 0,16 – 0,20 mm

Zahřátého motoru

(při 60 – 68“C)

Sací 0,23 – 0,27 mm

Výfukový 0,26 – 0,30 mm

Hlava válců

Rovina dosedací plochy 0,05 mm

Rovina povrchu

mnohonásobného výfuku

0,1 mm

0,1 mm

Sedla ventilů Šířka sedla Sací 1,3 – 1,5 mm

Výfukový 1,3 – 1,5 mm

Dosedací úhel 45“

Průměr otvoru vedení ventilů 12,030 – 12,048 mm

Položka Standard -Servisní limit

Ventil, pružina ventilu, vačkový hřídel

Vůle vačkového hřídele 0,050 – 0,91 mm 0,15 mm

Axiální vůle vačkového hřídele 0,75 mm

Zdvih vačky

Sání 37,5 mm 37,4 mm

Výfuku 37,5 mm 37,4 mm

palivového čerpadla 40,0 mm 39,6 mm

Házení vačkové hřídele 0,10 mm

Průměr dříku ventilu Sání 6,965 – 6,980 mm

Výfuku 6,950 – 6,965 mm

Průměr vedení ventilu Sání 7,000 – 7,015 mm

Výfuku 7,000 – 7,015 mm

Vůle vedení ventilu Sání 0,020 – 0,065 mm 0,07 mm

Výfuku 0,020 – 0,065 mm 0,09 mm

Tloušťka okraje hlavy ventilu Sání 1,0 mm 0,6 mm

Výfuku 1,0 mm 0,7 mm

Kontaktní šíře sedla ventilu Sání 1,3 – 1,5 mm

Výfuku 1,3 – 1,5 mm

Volná délka pružiny ventilu Sání 49,3 mm

Výfuku 49,3 mm

Předpětí pružiny ventilu Sání 24,8 – 29,2 kg

Výfuku 24,8 – 29,2 kg

Koncová odchylka ventilu Sání 0,14 mm

Výfuku 0,18 mm

Vůle konce čela ventilu 0,5 mm

Radiální házení hlavy ventilu 0,08 mm

Mimokulatost ventilové pružiny 2,0 mm

Vyčnívání vedení ventilů (sání i výf.) 14 mm

pro 41,5 mm 22,8 – 29,2 kg pro 41,5 mmpro 41,5 mm 22,8 – 29,2 kg pro 41,5 mm

Čep vahadla ventilu a vahadlo

Čep (hřídel) vahadla O.D. 15,973 – 15,988 mm

Vahadlo I.D. 16,000 – 16,018 mm

Vůle čepu vahadla Sání 0,012 – 0,045 0,09 mm

Výfuku 0,012 – 0,045 0,09 mm

Házení hřídele vahadla 0,12 mm

Válec

Rovina utěsněného povrchu 0,03 mm 0,06 mm

Vrtání válce 74,00 – 74,02 mm 74,15 mm

Mimokulatost 0,10 mm

Vůle pístu ve válci 0,02 – 0,04 mm

Píst

Průměr pístu

standardní 73,970 – 73,990 mm

nadrozměrný (0,25 mm) 74,220 – 74,230 mm

nadrozměrný (0,50 mm) 74,470 – 74,480 mm

Šířka drážky pro

pístní kroužek

horní (top) 1,22 – 1,24 mm

druhý 1,51 – 1,53 mm

olejový (stírací) 2,81 – 2,83 mm

Průměr pístního čepu 16,995 – 17,000

 

 

Tloušťka pístního kroužku

horní (top) 1,17 – 1,19 mm

druhý 1,47 – 1,49 mm

olejový (stírací) 0,45 mm

Vůle kroužku v drážce

druhý 0,2 – 0,6 mm

horní (top) 0,3 – 0,7 mm

Koncová mezera

pístního kroužku

horní (top) 0,20 – 0,33 mm

druhý 0,20 – 0,35 mm

olejový (stírací) 0,20 – 0,70 mm

Položka Standard -Servisní limit

Kliková hřídel

Házení klikové hřídele (uprostřed) 0,06 mm

Průměr čepu klikového hřídele 41,982 – 42,000 mm

Vůle čepu klikového hřídele v ojnici 0,030 – 0,050 mm 0,08 mm

Vrtání hlavy ojnice 16,968 – 16,979 mm

Průměr klikového čepu 44,982 – 45,000 mm

Vůle ložiska (uložení) 0,020 – 00,40 mm 0,06 mm

Mimokulatost čepu klikového hřídele 0,01 mm

Zúžení čepu klikového hřídele 0,01 mm

Házení setrvačníku 0,2 mm

Axiální vůle klikové hřídele 0,11 – 0,31 0,38 mm

Boční vůle velkého oka ojnice 0,10 – 0,20 mm 0,35 mm

Ojnice Zkroucení 0,10 mm

Prohnutí 0,05 mm

SPOJKA A PŘEVODOVKA

Položka Standard -Servisní limit

Spojka

Vůle pedálu (volná cesta) 20 – 30 mm

Opotřebení (hloubka hlavy nýtu) 1,2 mm 0,5 mm

Vůle v drážkách vstupní hřídele 0,8 mm

Vůle spouštěcího ramene spojky 2 – 4 mm

Převodovka

Vůle mezi ozubenými

převody a kroužky

pomalé a vysoké rychlosti

5. rychlostního stupně 1,2 – 1,6 mm 0,5 mm

Klíčová šířka drážky synchronizačního kroužku 10,1 mm 10,4 mm

Volná délka pružiny hřídele zasouvací vidlice 25,5 mm 21,0 mm

Házení klikové hřídele (uprostřed) 0,06 – 0,15 mm 0,3 mm

1,0 – 1,4 mm 0,5 mm

SYSTÉM MAZÁNÍ

Položka Standard -Servisní limit

Mazání

Radiální vůle mezi vnějším rotorem a skříní 20 – 30 mm 0,310 mm

Boční vůle olejového čerpadla (rovina povrchu) 1,2 mm 0,15 mm

Volná délka pomocné pružiny mazání 45 mm

Nastavení tlaku tlakového olejového spínače 0,2 – 0,4 kg/cm2

Tlak oleje (v motoru) 3,0 – 4,2 kg/cm2 při 3000 r/min

SYSTÉM CHLAZENÍ

Položka Standard Servisní limit

Chlazení

Napnutí řemenu ventilátoru - mezera uprostřed

při stlačení řemenice (uprostřed mezi

řemenicemi) 10 kg

6 – 9 mm

Teplota otevírání termostatu 82“C

Teplota úplného otevření termostatu 95“C

Zdvih (otevření) termostatického ventilu 8 mm

 

 DIFERENCIÁL

Položka Standard -Servisní limit

nebo 88“Cnebo 100“C

Diferenciál

Zpětné šlehnutí kuželového soukolí 0,10 – 0,15 mm

Axiální vůle planetového soukolí 0,12 – 0,37 mm

Předpětí ložiska ozubeného kola 10,8 – 3,4 kg

ZAVĚŠENÍ (kol)

Položka Standard Servisní limit

Zavěšení

Počáteční zatížení ložiska předního kola

1,0 – 3,0 kg

Strčení vůle ložiska zadního kola

0,8 mm

Axiální vůle barfieldova kloubu

0 mm 1,5 mm

Počáteční utahovací moment ramene

kloubu (bez olejového těsnění)

1,0 – 1,8 kg

KARBURÁTOR

Položka Standard Servisní limit

Otáčky volnoběhu 800 + 50 r/min

Otáčky volnoběhu při zatížení (zapnutí světel) 950 + 50 r/min

hladina v plovákové komoře úroveň (výše) 8 mm

Vůle táhla akcelerace

chladného motoru 10 – 15 mm

zahřátého motoru

3 – 5 mm

ŘÍZENÍ

Položka Standard Servisní limit

Převodový poměr 15,6 – 18,1

Úhel natočení kol vnitřní strana 29“

Úhel natočení kol vnější strana 26“

Vůle volantu 10 – 30 mm

BRZDY

Položka Standard Servisní limit

Síla (tloušťka) disku přední brzdy 10 mm 8,5 mm

Odchylka disku přední brzdy 1,5 mm

Síla obložení přední brzdy 15,0 mm 6,0 mm

Síla obložení zadní brzdy 7,0 mm 3,0 mm

Vnitřní průměr bubnu zadní brzdy 220 mm 222 mm

Vůle pedálu (když je pedál zatížený 30 kg) 75 mm

ELEKTROINSTALACE

Položka Standard Servisní limit

Zapalování

Vzduchová mezera oběžného kola 0,2 – 0,4 mm

Odpor alternátoru 130 – 190 ohmů

Odpor vysokonapěťových kabelů 16

Odpor primárního vynutí zapalovací cívky

Odpor sekundárního vynutí zapalovací cívky

Vzdálenost elektrod zapalovací cívky 0,7 – 0,8 mm

Pořadí zapalování (válců) 1,3,4,2kohmů 20 kohmů(při 20“C) 1,35 – 1,65 ohmů(při 20“C) 11,0 – 14,5 kohmů

 Starter

Výstup (výkon) 0,9 kW

Doba max. zatížení 30 s

Délka kartáčů (uhlíků) 17 mm 11,5 mm

Počet zubů 8

Průměr komutátoru 32 mm 31 mm

Síla slídy 0,4 – 0,6 mm 0,2 mm

Mimokulatost komutátoru 0,05 mm 0,4 mm

Napětí kartáčové pružiny 1,6 kg 1,0 kg

Dobíjení (alternátor)

Jmenovité (pracovní) napětí 12 V

Maximální výstup alternátoru 45 A

Maximální otáčky alternátoru 15000 r/min

Provozní teplota - 30

Odpor vedení (obvodu) rotoru 2,8 – 3,0 ohmů

Délka kartáčů alternátoru 11,0 mm 5,0 mm

Standardní výstupní napětí 14,2 - 14,8 V

90“Coltů, 10 A max

Regulované napětí 14,2 - 14,8 V

oltů

 

Startér

 

MOTOR

22- 1. SPECIFIKACE